Biuletyn Informacji Publicznej
e-urząd |
Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Międzychodzie
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664) w Starostwie Powiatowym w Międzychodzie uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
W celu złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego w Międzychodzie konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
* Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego (http://epuap.gov.pl).
* Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
-1) DOC, RTF, ODT
-2) XLS, ODS
-3) CSV,
-4) TXT,
-5) GIF, TIF, BMP, JPG,
-6) PDF,
-7) ZIP.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Instrukcje szczegółowe - w poniższych załącznikach
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) oraz z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 listopada 2006 roku w sprawie sporządzania i doręczania pism w formie dokumentów elektronicznych (Dz. U. Nr 227 poz. 1664) w Starostwie Powiatowym w Międzychodzie uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
W celu złożenia wniosku do Starostwa Powiatowego w Międzychodzie konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).
* Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego (http://epuap.gov.pl).
* Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
2. Akceptowalne formaty załączników to:
-1) DOC, RTF, ODT
-2) XLS, ODS
-3) CSV,
-4) TXT,
-5) GIF, TIF, BMP, JPG,
-6) PDF,
-7) ZIP.
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
4. Dokumenty zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Instrukcje szczegółowe - w poniższych załącznikach
Załączniki | |
---|---|
Instrukcja użytkownika ePUAP (plik .pdf) | [882 KB] |
Instrukcja zakładania konta ePUAP (plik .pdf) | [1192 KB] |
Biuletyn Informacji Publicznej